Hogyan lettem Képességfejlesztő???

2017.03.16

Talán hirtelen felindulásból vagy más megérzést követtem? Nem tudom! Sokat gondolkodtam, hogy itt a váltás ideje, de még nem tudtam merre és hova tovább. Mikor várandós lettem második gyermekemmel sorra jöttek a nehézségek. Betegségek egymás hegyén hátán és már nem azon gondolkoztam, hogy mikor lesz vége. Féltem, hogy végül soha. Igazából rájöttem, hogy nem szabad tovább ülni, hanem tenni kell érte. Ekkor találkoztam a természetgyógyászati képzéssel. Azonnal bele is fogtam, hiszen tudtam, hogy a megelőzésen nagyon nagy a hangsúly, ha egészséges életről beszélünk.

Eddig ez rendben is volt. De test-lélek-szellem egyensúlyát szerettem volna megteremteni. Két gyerekes anyukaként tudtam, hogy az intézményi nevelés és oktatás nem várt akadályokat fog elém gördíteni. 2007-től egy általános iskolában dolgoztam. Sorra jöttek és mentek a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekek. Sajnos a fejlesztésük nehézkes volt az órák száma, a tananyag és az egyéb nehézségek miatt. Gyakoriak voltak az ebből adódó pszichés problémák is, konfliktusok. Nem értettem miért, de tudtam segíteni akarok nekik. Az utóbbi években nem csak ezek találtak meg, hanem az olyan diákok, akik súlyos lelki gondokkal küzdöttek. Gyakran maradtam tovább, vagy mentem be hamarabb, hogy ezekkel a gyerekkel tudjak beszélgetni és az esetleges lelki nehézségeiken könnyíteni. Elgondolkodtam, hogy vajon gyermekeim is ki lesznek ennek téve? Igent kellett mondani. Lehet, hogy nem tanulási nehézség lesz, vagy valamilyen pszichés gátlás, ami a fejlődését veti vissza. De problémák lesznek ebben biztos voltam.

Mikor már javában a természetgyógyászati tanulmányaimat folytattam, mint derűs égből villámcsapás és az internetes keresők jótékony hatásainak köszönhetően találtam rá a dunaújvárosi Képességfejlesztő Alapítvány Alternatív Képességfejlesztő képzésére. Valóban test-lélek-szellem egyensúlya, ráadásul tudományos alapokra fektetve a hangsúlyt. Ezúton is köszönöm Gál Attilának és a tanuló csoportnak a felejthetetlen pillanatokat és felismeréseket, információkat, melyeket tőlük kaphattam. 

Mindenkinek csodás pillanatokat kívánok a Natura Fejlesztőházban és a későbbi Természetgyógyász Központban Gyomaendrődön.

Mert már nincs megállás. :-)

Üdv neked és csodás napot kívánok

© 2017 MoTaKép. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el